Rabu, 26 September 2012

saia pun tak tw

hefthhhh.........

aishhh,, li pagi2 tak boleh ngeluh cam tu.....
eh eh, habis baca blog org malay jdi terikut2 cakap pakai bahasa melayu.
hmm... tak palah.. saia kan melayu... pkai bhsa malindo(Malaysia Indonesia) okey......


nak bagi crta pa ya ?????
ohye...
alamaakkkkk,,, tadi kat office aku d suruh installasi windows,,,
makk eh rase nak jatuh jantung ne dengo nye...
maklum lah pak, saya ni baru magang, blum jadi teknisi lagi,, taon depan mungkin agak nye pak baru jadi teknisi komputer..
aihihi

bukan tak pandai kot.. cume takut salah.,... coz aku pernah gagal pas di pemformatan partisi nya..
pas aku pergi kat office yang nak di insttalsi tu,, org ny tak de.. so.. di pending lah acara lasi intallasi tu..
boleh lega lah sekejabb...
aihihi...
n sekarang sambil ketik ketik crita,, aku bedebar2 juga, coz tw2 ntik disuruh pula kan ?
Ya Allah...
permudah kan kerja hamba nanti..
amiinnnn.........

dri tadi malam hujan kepanjang membawa ke pagi..
sekarang ni saia pun lagi kedinginan, tmbh lagi AC kat office ON truz..
oyh pak menejer matikan lh AC tu..


badan saia ni tak tahan tw keno sejuk cam ni,, hai.. maklum lah, kat umah pakai kipas angin je....
hehe...




teng teng..........
jantung debar-debar a.......... kejab lagi mestilah lah disuruh  installasi..........
kerja kex gne biasanya buka saia yg ngerjain, tpi budak 2 ekow tu a,,
tpi ntah nk jadi apolah budak2 tu..
asik2 tak datang kot..
tak takot ke nilai dye orng rendah ???
aiyhh.. ntah lah..
tggu je lah tggl maen nya okey.........

0 komentar:

Posting Komentar