Selasa, 16 Oktober 2012

log..
tadi malam kan ..
tadi mlam kan aku mimpi..
nak tw mimpi ape..?
mimpi ny laenn..
bapak dgn mak aku suruh ak cepat-cepat cari jodoh..
^,^
tapi dalm mimpi aku t ak ckap cam ne
"aku tak nak cri jodoh..
bio lah lantak ny situ, jdoh tu dh ado yang ngatur... Allah yg ngaturr, jodoh manusio"
tu aku cakap ngan mak n bpk aku log...

bnyak lagi log mimpi yg laen tdi malm tu,,
ni aku cito lagi...
disekolah nie log,aku dgn putri duduk pisah, trus aku suruh dio pindah duduk tempat aku, dio lngsung pindah..
trus nurul n jumi ngikut duduk kat kursi dpn kami,,
bes tu, kami maen suruk-suruk kn ?
maen kejo-kejo, tpi yg ngejonyo tu krisna..
tah macam mne boleh krisna ikut serta ngan kami..
itu lh mimpi..    
suko2 dio jo..
hahay.. =D
dh lh.. blek kecito mimpi lagi.. truskan...
smuo org dh dpt dak krisna dh,
cmo tggal aku ngan pu3 lg yg blm dpt,,
bes tukn klo tk slah ni,, aku nyuruk d bwah tempat tdur mbah aku,,
akhirnya krisna daptkan kitorang..
nak digapai ny badan aku tapi aku menjerit
"dah lah, tak usah digapai lagi,, yang penting ko dah jumpo kami"
huhu mmng laen siket lah mimpi ny,,
walawpun masih bnyak lagi mimpi2 yang lagi pelik dari pd mimpi ni,
tpi mimpi ni yang agak laen, sebab mak dgn bapak aku suruh aku cari jodoh.
apa makna ni log ??

umow aku dah 17 thun..
tapi sejarah hidup aku tak pernah lah yang namonyo pacaran.
kadang kala,, hati ni ingin juga macam kawan-kawan kan..?
hiks hiks..v_v

couple2.. bersenda gurau, dapat crta2 masalah..
mmng saye iri kat diorang,,,
tapi sesekali terbesit dalm hati,,
mungkin  Allah tak nak aku sakit hati.,,
sebab .. setiap kawan aku yg brcinta tu eh,, diorang psti ad skit hti ngan couple diorang masing2..
ntah lah log..
sye tawakkal je pada Sang Maha Suci lagi Agung yaitu Allah..
doakan sye dapt jodoh cepat ye..
jodoh yang soleh, yang cintakan Allah,dan  Allah juga cintakan dia..
yang sayangkan keluarga dan anak istri,, murah hati, suka sadaqah,, dan tidak serakah..
seorang yg tahun kelahiran nya antara 1989-1995
yang paling aku harapkan tu yg jadi suami aku adalh Fadhlie Abd Mutalib
doakn ye saya jodoh nga dia..
^___^

0 komentar:

Posting Komentar